Tuesday, July 30, 2013

Na ishte nje here "LEJLA"...





Ka disa poste ne te cilet nuk kam shume per te thene, pas te cileve nuk ka ndonje histori qe kerkon fjale te shumta. Ky I sotmi eshte njeri nder ta, nje post I cili eshte bere vetem per te treguar dy blerjet e mia te reja qe I kam me shume qejf. Te parat jane keto kepuce/balerinat, te cilat qe kur I pashe per here te pare online rashe ne dashuri dhe I porosita me njehere. Me pelqen gjithcka ne to, modeli, ngjyra dhe pervec kesaj ishin edhe shume te rehatshme. E dyta eshte canta, te cilen po ashtu e porosita online dhe me terhoqi per ngjyren dhe modelin. I treti eshte fustani, por ate e keni pare edhe me pare ketu
Nuk e di nese e kam thene me pare, por ka qene nje periudhe (e gjate) kur une isha e fiksuar mbas ngjyres roze dhe lejla. Kete te fundit madje e kisha ngjyren e preferuar, keshtu qe rrjedhimisht gjysmen e garderobes e kisha ne kete ngjyra. Me shaka disa miq me therrisnin Lejla :D Sot nuk e kam me nje preference te tilla per lejlan. Kam pershtypjen qe jam velur shume dhe me ka dale nga qejfi, nderkohe qe rozen vazhdoj ta preferoj. Por nje kombimin qe me ka pelqyer dhe vazhdon akoma te me pelqej eshte ai I rozes me lejlan. Kete kam bere edhe ne kete post, ku dy nuancat e rozes, ajo me e forte e fustanit me ate me te lehte te cantes I kam kombinuar me lejlane e kepuceve. E di qe ka shume njerez qe nuk e preferojne shume rozen dhe lejlane dhe aq me teper kombinim e te dyja ngjyrave bashke, por bota eshte e bukur sepse ka mendime dhe shije te ndryshme, apo jo?


16 comments:

  1. Pervec vareses, me pelqen shume kombinimi :D. Ato kepucet jane dashurii *^*

    ReplyDelete
  2. ti gezosh :) C'kuptim do te kishte bota nese te gjitheve do na pelqenin te njejtat gjera...i bie qe do kishte te njejten forme , ngjyre etc etc... Balerinat e rehatshme ?hmmm..do te thoja qe mua gjthc me duket e rehtshme , thjeshtesi dhe komoditet kete me percjell :))

    ReplyDelete
  3. Balerinat shume te bukura, si dizenjoja dhe ngjyra...por me duhet te them se bej pjese te ai grupi qe sme pelqen ky kominim. Si ngjyra vec e vec me pleqejn dhe si artikuj jane shume te bukura...bashke jo dhe aq. Por ti mos e vrit mendjen nuk duhet tu pelqejm te gjithve ne cdo rast.....;)

    ReplyDelete
  4. Mendoj se ky eshte nje kombimin te cilit nuk ka cfare mos ti pelqesh. Balerinat me fustanin duken shume bukur, po ashtu edhe me canten.... Edhe ngjyrat rrine shume mire me njera tjetren, nuk te vrasin syrin dhe nuk te lodhin... Me pak fjale do i kisha veshur me qejf te gjitha bashke...:D

    ReplyDelete
  5. Super balerinat..Kombinimi alla barbie gjithashtu..Pinku apo roza me lejla-ne shkojne e shkojne shume madje,por ky fustani me duket ngjyre koral apo me bejne syte?Gjithsesi me pelqen, me pelqeeen..Ps:A e na tregon dot adresen ku i porosit keto gjera kaq te bukura?:D :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. E dashur ne www.asos.com i kam marre, ka gjera te mira dhe tani qe eshte periudha e uljeve edhe te lira :D

      Delete
  6. Aulonaaa nje pyetje flash te lutem. Kr nje trup aq te mire dhe sic e keni permendur merreni me palester & zumba. Hallin e kam te vetja dhe si nje person qe keni shuuume eksperience ne "mbajtjen e trupit ne forme" (9vjet nuk i thone pak) vendosa tju pyesja ju. Kam nje trup shume te rregullt,gjoks-shpatulla mesatare,bel te holle,amaaa kjo gjenetika me ka dhene vithe te medha. E theksoj nuk kam legen te gjere si disa qe quhen kockegjere,thjesht shum te ndenjura (qe per fatin tim te mire edhe te ngritura) dhe kofshe. Deri ketu jam ne rregull. Problemi tjeter jane cokollatat qe une i ha shume dhe po i frikesohem celulitit. Celuliti per mua do ishte i tmerrshem pasi do binte shuuum ne sy tek kofshet e mia. Dua te merrem me nje aktivitete enkas per kete pune. Pyetja eshte palester apo zumba? Sdua te humbas asnje kg por sdua as te krijoj varesi (sepse kam degjuar qe palestren po e fillove dhe e le behesh me keq). Pra ke me sygjeroni ju? A mund tme beni nje permbledhje te vogel cila eshte me e mire palestra apo zumba per hallin tim? Ju falenderoj shuume & ju pergezoj per trupin qe keni e cila nuk eshte aq dhurate e natyres sa e mundit tuaj. Faleminderit,Alba!

    ReplyDelete
  7. sh bukur me plqen cdo gje,m plqen me shume fakti q per cdo veshje qe ben i ke gati dhe t gjith aksesoret qe ti kombinosh ne menyre sh t kendshme per syrin :) Xh.

    ReplyDelete
  8. Zot sa stil qe ke! Ke goditur ne shenje dhe kte rradhe :) mgjths mosh ende e re kam 1 vit qe kam zbuluar blogun tend...te adhurueshem do t thoja. Vdes per kombinimet qe ben. Je super po super stylish&kurr sbehesh e merzitshme me ati cfare shkruan.une kam 2 pyetje aulon e dashur.
    1.me te ver8 ti sjellin ne shqiperi rrobat kto dyqanet jashte? Dmth Asos -sps kam degjuar se nuk jane sh t sigurta blerjet online&e ke parasysh vet ti:nuk mund t japesh nr e kartes ashtu kaq leht kur ske besim.dhe dicka tjeter :ma shpjehon pak proceduren plzzz? A shkruan adrese aty? Dhe ku ti sjellin apo vete I merr vete ne post apo ndokund? Helppp.....
    2. Pytja tjtr esht komplet e ndryshme. Ok. Mqs isha jashte shtetit kto dit vendosa t blej dhe fustanin e matures per ballo. Po jam dhe sh me teka un moj aulona jo njeri sme pelqen jo tjyr sh I ngusht jo ngjyra hahhaga. Me ne fund gjeta nje te pershtatshem por rreth 300 euro dhe cmimi fiks 290 euro :/ .fatkeqsisht dhe pse ishte I bkr mu duk jo sh I vecant+ne shqipri ka plot prndj vendisa te kerkoja jasht dickame cmim m t arsyeshem.si perfundim gjeta nje fustan me dizenjo zebre por ngjyr kafe ne te zeze,me nje menge &te care anash&me gure po anash tr pjesa e belit. Se di a me kuptove.gjiths mgjths mshkonte mos esht sh e sfumuar kjo copa? Dmth t ter mund ta gjejne nje gj t till.doja dhe dicka ndryshe :(.dmth do jet dicka e par dhr me para.mos me keqkupto:me rri sh mir/ngjyra mshkon/esht per ballo/cmimi I arsyeshem por thjesht pyes per dizenjon mqs ti merr vesh nga moda.thnx dhe sorry qe u zgjata. Btw stili jot esht I adhurueshem. K.

    ReplyDelete
  9. Kam patur edhe une furtunen time te madhe me ngjyren lejla e me vone nje te lehte me rozen dhe rezultatet i kam ende ne dollap pas shume vjetesh :)
    Me pelqen shume kombinimi i sotem dhe te gjitha elementet vec e vec (vecanerisht canta).
    Mendoj se sekreti ka te beje me faktin qe ke mbajtur aksesoret ne minimum, duke krijuar efektin color block, paster dhe bukur ;)

    ReplyDelete
  10. Kepucet jane shume te bukura por nuk do ti kisha kombinuar me artikujt e tjere. Ngjyra e zeze e thyen shume lejlane, i erreson, mua me duken kepuce vjeshtore.

    Canta eshte lovely.

    ReplyDelete
  11. Aulonaaaa na u pergjigj ne komente se do te te marrim inat pastaj :P ne fillim te blogut kur ne ndjekeset e tua ishim me pak na e varje me shume,tani qe jemi shtuar sna e var me. :( Mos na bej te mendojme qe te ka hipur vetja ne qejf



    PS:Nese e kam sjell 2 her ket koment hiqe njerin se cmu trash neti dhe se mora vesh :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joooooooo asiheeeeeere :( Cfare jane keto qe thua. Nese ka nje gje per te cilen jam e sigurte qe s'ka per te ndodhur kurre, eshte te me hypi vetja ne qejf :) Te them te drejten ti pergjigjem te gjitha komenteve sidomos kur jane shume,eshte pak e veshtire :( Per me teper nuk dua te behem e bezdishme dhe ripetitive duke falenderuar dhe duke thene sa te mira jeni dhe sa shume ma beni qejfin me komentet tuaja. Megjithate ne pergjithesi mundohem qe atyre komenteve qe jane me pikepyetje, ose qe me kerkojne dicka specifike ti pergjigjem. MAdje te bej edhe nje post special (sic do ta shohesh edhe sot) :) Por nese dikush mendon se nuk jam pergjigjur aq sa duhet, atehere do marrim masa urgjente per kete dhe do permiresojme sjelljen :P Te falenderoj dhe vazhdo ma var dhe ti mua hahahahahaha Hugs!

      Delete
  12. Kepucet e tua i adhurova sapo i pashe ne instagram, te dyja palet ne fakt. Maja metalike eshte si qershia mbi torte. Per mos te folur per fustanin qe na shashtise fare heren e pare qe e postove. Kombinimi super :)

    ReplyDelete
  13. Sa cute! :-) Me peqen shume fustani edhe kepucet.

    xoxo

    www.disicouture.com

    ReplyDelete