Wednesday, May 8, 2013

Muaji Prill ne Instagram

Me ne fund erdhi dhe momenti i muajit Prill ne Instagram. Si gjithmon vjen me nje jave vonese dhe fale kujteses tuaj, se te jete per mua i bej gjithmone skip kesaj pjese. Nuk e di perse gjithmone e harroj ta postoj ne kohe kete postin me nje permbledhje te fotove te Instagramit, gjithsesi faleminderit ju qe jeni kaq te kujdesshem dhe me kujtoni. Faleminderit qe me ndiqni dhe qe me komentoni. Faleminderit qe me inkurajoni te shkruaj vazhdimisht dhe ta mbaj gjalle kete blog, qe eshte bere nje pjese shume e rendesishme e imja. Jam e lumtur kur shoh qe dita dites numri i ndjekesve te ketij blogu rritet. Nderkohe per te gjithe ato qe me pyesin se ku mund te bejne follow blogun, ne menyre qe te kujtohen me nje email sa here qe une bej nje post te ri, ju them se ne te djathte te kompjuterit keni nje opsion qe thote "Join this site" mund te klikoni aty dhe te behen followers. Per te gjithe anonimet si ata te Jovan Bregut :P pa merak se blogger ka menduar dhe per ju, qendron dhe opsioni per t'i bere follow ne menyre anonime :) Kaq me sqarime, po ju le me fotot e muajit Prill ne Instagram, nje muaj nga i cili do te mbaj mend vetem provime dhe pune....ah dhe fillimin e plazhit!

Lum si une per vjehrren qe kam, une vij e lodhur nga shkolla dhe me pret nje pjate risotto "tumllas" me karkalece...:) Ne fakt karkalecat kane qene ushqimi me i perdorur kete muaj. Vdeeees per to, por besoj nuk jam e vetmja :P


Foto e muajt....Nje cift duke bere seks te Lana....:D Dhe te mendosh qe nuk ka filluar mire vapa...


Kurre me pare nuk kishte ndodhur ta nisja sezonin "pllazhor" ne Prill...E beme sefte dhe per kete vit, si gjithmone ne  Vloren time te dashur.


Nuk besoj se kjo foto ka nevoje per koment... Te Gazi ne Kavaje vendi me i mire per te ngrene prodhime deti. Ja u keshilloj te gjitha mikeshave qe jetojne jashte, qe lexojne kete blog dhe e kane ne plan te vijne ne vere ne Shqiperi, mos e humbisni rastin pa provuar nje here ushqimin e Gazit :)
 Video me e klikuar e muajit ne "Thumb", u beme edhe ne kengetare :D ha ha ha


Sa pertoj te krihem...pertoj edhe kur me krehin te tjeret madje :D Thuaj shyqyr qe kam Olti Shullen si shpirt qe me nxjerr gjithmone te kenaqur nga salloni i tij ;)


Dy dashuri....<3 <3


Une me buke dhe kjo shtriga me gur...si gjithmone!


Provime, provime, provime....ehhh qeka e veshtire shkolla ne pleqeri!!!


Per t'u bere e bukur, duhet te kalosh nga e shemtuara - Aulona Musta, filozofe/estetiste! :D


Tmerri im qe kur kam qene 12 vjec (po, po aq mos u habisni...) edhe nje gjarper po te kisha perball nuk do me trembte me shume se sa ky objekt i mallkuar...;(;(


Po bej prova per te filluar punen ne cirk....sipas keshilles se njeres...;) :D


Nje nga momentet me te bukura te muajit, kur "Thumb" nisi transmetimet edhe ne A1 Report :)

Ne ja fusim dhe Mastro Lindos...Grupi na bashkoi nikoqirlleku :D Pasi kishim 7 muaj pa e vizituar shtepine ne Vlore, kishte nevoje per nje dore te mire per t'u pastruar dhe burrat u treguan shume te gatshem te na ndihmon ;)

Pantallonat, kemishat, pulovrat, fundet (hahahaha :D) ja kam vjedhur te gjitha...po cfare te bej qe e ka kemben 46-a dhe s'ja marr dot keto atletet qe me pelqyen kaq shume :'(


Kur me vjen burri nga Gjermania sec mi sjell kepucet te shtepia....kur me vjen, kur me vjeeeeen...:D Atlete s'ka, po kepuce po ama :D


Kenga e muajit....gjysmen e klikimeve ja kam shtuar une, aq shume e kam degjuar :D


Like a boss....Fatma punon, bosi rri me kembet siper tavolines...:D


Aktiviteti i preferuar i dites time....Zumbaaaaaaa!!!!


 Gjeja qe do te mbaj mend nga pranvera e ketij viti eshte padyshim....shiuuu!!!



9 comments:

  1. E dashur Aulona.NJe superlike per kete shkrim.Me pelqen autoironia qe ke e sidomos kur eshte koha te pershkruash muajin ne instagram. Suksese. Neli

    ReplyDelete
  2. Hahhaahahahahaha sa gallate qe i ke keto fotot kete muaj kam qeshur pjesen me te madhe te tyre. Je shume e mire dhe me vjen keq qe ste shoh dot perdite ne instagram se skam iphon

    ReplyDelete
  3. aUlona je me e mira kaq di te theem.:* aulonke kam nje kerkese nqs eshte e mundur pse nuk i le fotot e hapura ne insta per ne qe te ndjekim nga pc dhe skemi ajfonra :P do ndihesha shume e lumtur nqs ma ploteson :* Ela

    ReplyDelete
  4. Kendshem permbledhja:). Kisha nje koment: Tek ajo fotoja me duket se cunat nuk qenkan ofruar thjesht per nje ndihme ashtu tek tuk por po ju bika bretku fare me punet me te renda:) ahahahahhahaha me pelqen:) sidomos ne krahasim me Fatmen qe po i nuseron asaj xhevzes ahahahhahaha. Forza femrat!

    ReplyDelete
  5. Ajo fotoja e Lanes me tronditi,kafsheri ne mes te qytetit.Shyqyr qe s'jetoj ne Shqiperi,shume gje e shpifur :(
    M.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ti shyqyr qe nuk jeton me ne Shqiperi por mua qe jetoj ne Shqiperi me ka ndodhur qe te shoh me shume skena te turpshme neper qytete/kryeqytete te botes sesa ne Shqiperi.

      Delete
    2. Te betohem qe qe prej 5 vitesh qe jetoj jashte,asnjehere nuk kam pare nje gje te ngjashme,po nese sheh mund edhe te marresh ne tel policine,ndersa ne Shqiperi s'ben dot asgje....taksirat te te perzihen zorret :/

      Delete
  6. hahhahhahhahhha che belle le scarpe che ti ha portato!!1


    ReplyDelete
  7. Kjo permbledhja eshte gjithmone nje vale e kendshme ne doza te medha meqe vendos shume foto (fatmiresisht). Edhe me shpesh po ta beje, nuk do merzitesha (duhet ta kem thene dhe here te tjera kete fjali, por nuk jam robot me viruse, trust me :D)

    ReplyDelete