Thursday, May 9, 2013

It's black, it's white...it's red uhuhuuuu


Te vishesh bardhe e zi tashme eshte shume mainstream. Si e bardhe dhe e zeza jane ngjyrat e preferuara ne veshje te pjeses me te madhe te femrave, sidomos ne Shqiperi (ky eshte nje mendim personal, i pa bazuar ne asnje studim, keshtu qe patjeter qe mund te jete dhe i gabuar :P), keshtu qe imagjinoni se c'orgazem per sy te ka qene per pjesen me te madhe, trendi i bardhe e zise. Dy ngjyrat e preferuara te bera bashke ne nje kombinim te vetem...parajsa e qejfit! Tani te themi te drejten, edhe mua me ka pelqyer mjaft ky kombinim, megjithate mund te them qe deri diku edhe me ka lodhur (mund te kisha perdorur edhe fjalen merzitur, por s'po e bej :D), prandaj ne kete post vendosa qe nje kombinimi bardhe e zi, t'i shtoje edhe nje tjeter ngjyre, te kuqen, e cila mendoj se eshte nje ngjyre qe rri shume mire, si me te bardhen vec, ashtu edhe me te zezen, ashtu edhe me te dyja bashke. Nderkohe qe dilema e madhe qe vazhdoj te kem dhe qe s'po i jap dot zgjidhje eshte, te blej apo jo nje veshje qe te kete brenda saj kombinimin e te bardhes me te zezen ne forme vijash te trasha vertikale, apo me kuadrata si kuti shahu.Aq shume, po aq shume e kam pare verdalle, saqe vetem nga inati kam vendosur mos te blej asgje te tille, edhe pse ka plot raste qe tundohem sidomos nga printi me kutia qe ende nuk me ka ardhur aq shume ne maje te hundes sa vizat...Ju si thoni? Ti shkoj deri ne fund vendimit? Ka ndonje tjeter qe s'i une nuk ka futur akoma ne garderobe, vijat dhe kutiat e famshme bardhe e zi?


11 comments:

  1. yll yll yll :)

    ReplyDelete
  2. Si gjithmone shume bukur e dashur. Une s'kam blere asgje me vija sivjet por jam e mendimit qe nese gjen dicka te vecante qe vertet ta kenaq syrin, mos hezito por blije. Sepse ne trupin tend perfekt cdo gje duket bukur dhe e vecante:))

    ReplyDelete
  3. As unë nuk kam blere një të tillë bardhë e zi :) Me këtë kombinim më kujtove që kam pasur një t-shirt (miss sixty), ishte me vija të trasha bardh e zi e në mes kishte buzë me të kuqe (shumë freskuese dhe aspak e zakonshme), ishte ca me defekt të padukshëm e më doli më lirë :D

    A.C

    ReplyDelete
  4. Mua me pelqejne si vijat te holla, te trasha, ashtu edhe kutite edhe pikat (vetem rombet sme pelqejne). Pervec atyre me pika dhe me vija te holla (bluza stil marinari) qe i kam pasur ne garderobe kete vit nuk kam blere asgje dhe nuk blej. Kutia e shahut eshte fantastike por e kam pare aq shume dhe jam velur ne kuptimin e mirefillte te fjales dhe per me teper nuk do doja te isha une dhe nje tjeter kuti shahu ne te njejtin ambient (ne kete Tr super te vogel:). Per mbyllje dukesh shume kendshem, po vertete kendshem...

    ReplyDelete
  5. You look great dear....me foton e pare mendova se nga cili metropol po na pershendesje...:P
    Mua vijat me pelqejn, puna eshte qe sme pelqen dhe aq kombinim bardh e zi se eshte standarti i veshje se zyres qe nenkupton "boring", por detajet e kuqe e benje kete veshje shume te kendeshme

    ReplyDelete
  6. kepucet yll , dhe veshja ne tersi e bukur e thjesht

    ReplyDelete
  7. Une personalisht qe kur kam pare nje kengetare nga keto tonat qe i fillon emri me "Ç", qe kishte nje veshje te tille me vija vertikale dhe sa spo i pelciste gjithcka, nuk me shkon me mendja per nje trend te tille blahh!

    ReplyDelete
  8. personalisht mendoj se kepucet e bejne kete veshje te quhet veshje tamam :) ne kuptimin e plote te fjales .
    Gjithe veshja them se i perket me shume stilit casual por ka dhe pak klas brenda- si gjithmone thjeshtesia tregon klas! Me kete trup qe ke ti aulon e dashur mund te veshesh dhe nje fustan thes dhe prap do dukej bukur.

    Take care ^___^
    K.

    ReplyDelete
  9. Lovable! Do doja shume qe strecet te ishin te zeza pa yjet, por gjithsesi nuk me besdis, sepse rezultati final eshte i paster dhe shume chic :)

    ReplyDelete
  10. shale per te tere ere

    ReplyDelete