Thursday, October 11, 2012

Pse duhet te jemi te "Parfois" te shtunen?


Besoj se nuk ka fare nevoje te them se cfare eshte "Parfois", sepse te pakten nje here po te keni vajtur ne Qendren Tregtare "TEG", jam e sigurte qe do te keni qendruar brenda dyqanit shume gjate, duke u mrekulluar, duke shijuar dhe duke blere gjithe aksesoret dhe bizhute e mrekullueshme qe ka ne ate dyqan...Te pakten kjo me ka ndodhur mua, kur vura kembe per here te pare ne dyqanin e bizhuve dhe aksesoreve "Parfois", prandaj kur mora vesh per kete eventin qe organizohet te shtunen, sa nuk fluturova nga gezimi. Dhe si njeri shume i mire dhe zemergjere qe jam :P, gjerat e mira nuk dua t'i mbaj vetem per vete, por do t'i ndaj edhe me ju.

Me 13 tetor, "Parfois" do te fotografoje te gjithe klientet qe do te vizitojne dyqanin dhe do te veshin tre aksesore "Parfois" qe do te zgjedhin vete ata, ne dyqan. Me pas stafi i "Parfois" do te postoje fotografine tuaj ne faqen zyrtare te Parfois nw facebook (www.facebook.com/parfois). Nga data 15 tetor do ta hapet edhe konkursi dhe tre personat qe do te marrin me shume like do te marrin dhurata shume te bukura.
Per cfare behet fjale? Po ja, po ja u themi edhe kete...

Cmimi i pare: tre aksesoret qe ka vene ne foto
Cmimi i dyte: dy aksesoret qe ka vene ne foto
Cmimi i trete: nje nga aksesoret qe ka vene ne foto

He tani me thoni, a nuk ja vlene te jeni te "Parfois" te shtunen? E kush nuk i do dhuratat? :D Ju beni nje fotot dhe fitoni tre bizhu, apo aksesore. A nuk eshte fantastike? Une per vete po pres me padurim te vije e shtuna. Dhe te them te drejten jam shuuuume e lumtur, qe me ne fund edhe ne Shqiperi organizohen gjera te tilla dhe me ne fund biznesment jane bere te ndergjegjshem qe eshte mire jo vetem te marrin nga klientet, por edhe t'u bejne atyre dhurata here pas here :) Faleminderit "Parfois"

P.S: Mos harroni edhe nje detaj tjeter te rendesishem, gjate te shtunes do te kete 20% ulje ne te gjitha arikujt...thashe ne te gjithe ;)


8 comments:

  1. me pelqen shume kjo ide mund ta perdor dhe une per dyqanin tim mgjth une shpesh klienteve te mia iu bej dhurata te ndryshme!!bruna

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bruna eshte nje menyre shume e mire marketingu, qe jashte ka kohe qe eshte bere e zakonshme dhe perdoret shume nga bizneset. Dhe perderisa e bejne ata, do te thote qe ja kane pare te mirat. Me bere kurioze tani, cfare dyqani ke? Te pershendes dhe faleminderit qe me ke shkruar

      Delete
  2. dyqan per femra veshje aksesore canta !nuk eshte shume i madh po kam rreth 5 vjet qe merrem me te !do te te dergoj ndonje foto te gjerave qe kam une ne dyqanin tim?me mire jo se kam frike se sdo te ngele lek ne xhep po i pe rrobat e mia !!shaka kjo!te pershendes shume dhe une

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uaaaa edhe pyet??? Ma dergooooo direkt, me bere kurioze tani. Me thuaj ku eshte qe te vij ta vizitoj :)

      Delete
  3. Edhe mua me vjen shume mire kur lexoj per aktivitete te tilla dhebesoj do jem patjeter atje te shtunen. faleminderit qe na lajmerove

    ReplyDelete
  4. rradha qumshtit do jete naej besoj

    ReplyDelete
  5. Sa me pelqen kur njerezit i ndajne keto ngjarje qe ndodhin dhe nuk i mbajne te fshehta. Ajo qe me merzit me shume ne lidhje me aktivitetet e Tiranes eshte qe cdo gje qe ndodh merret vesh pasi ndodh, ska asnje rrjet te fuqishem reklamimi. Psh datat e panaireve me duket sikur i dijne vetem kameramanet dhe njerezit e politikes dhe vetem ata i hane mollet dhe perkedhelin derrucat :(

    ReplyDelete
  6. Aulona, me beso kur them qe sot (pa lexuar ende blog-un tend) mu kujtua dyqani Parfois dhe po thosha me vete te kaloja per te blere ndonje varese apo byzylyk te ri. E kam adhuruar qe nga momenti i pare qe kam hyre atje sepse shume prej bizhuve jane te vecanta si stil. Une e morra vesh per evenimentin (po sot) edhe nga nje e-mail qe me kishin derguar dhe them se do kaloj neser njehere andej. Meqe per momentin nuk eshte se blej dot shume rroba te reja (sic dua une), do kenaqem me aksesoret.

    P.S. Dhe meqe neser do kalosh ne TEG, nuk kam per te ta falur nese nuk ngjitesh lart dhe te me takosh, e kam seriozisht. =D Eja te pijme nje kafe. Une ne zyre do te jem, keshtuqe... ;-)


    Te Mirepres dhe Let's Have Fun Tomorrow with Parfois - my Favorite Accessory store in Albania!!

    ReplyDelete