Tuesday, September 4, 2012

Ngjyra vjeshte...

Si rralle here, ashtu sic nuk jan mesuar te me shohin ata qe me njohin mire, dje ishe e veshur e gjitha, nga koka te kembet me ngjyrat e ngrohta te vjeshtes, qe do te thote bezhe dhe kafe ne disa prej tonaliteteve te ketyre ngjyrave. Si nje njeri i cmendur pas ngjyrave, veshtire se mund te gjenden ne garderoben time me shume se sa 5-6 veshje ne keto tonalitete, megjithate dje vendosa ti kombinoj te gjitha c'kisha ne garederobe bezhe e kafe :P dhe ja ku doli ky look, qe me ze te ulet po e pranoj: mua me pelqeu :)

Po ju si ju duket? Preferoni me shume Aulonen me ngjyra, apo kete te keto fotot? Mendoni se duhet te shtoje me shume veshje bezhe dhe kafe ne garderobe? Pres keshilla dhe verejtje.











18 comments:

  1. ooooo zemer te komplimetoj pafund per te gjitha keto blogjet e bukura :) po ashtu edhe per fytyrene bukur qe ke ,qe ne u kenaqem duke e pare ne cdo blog tendin :) dhe per stilin ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Edona te falenderoj shume zemer. Faleminderit qe me ndjek gjithmone dhe nuk i kursen fjalet e mira per mua :)

      Delete
  2. Aulon mendoj qe kto ngjyrat e tokes te shkojne shume me tonalitetin e lekures :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. U pa puna, me kaq shume komplimenta sa kam marre, do filloj ti perdor me shpesh :)

      Delete
  3. Ti nuk i tradheton dot ngjyrat , pavarsisht kujt stine i perkasin . Sipas vendit dhe kuvendi thote populli. Une ta shpreha dashurine per fundin tend . Te puth iva

    ReplyDelete
    Replies
    1. E sakte, une nuk i tradhetoj dot ngjyrat dhe nuk besoj se do ta bej ndonjehere :) Te puth

      Delete
    2. Desha te "thesha" dicka, nuk rri dot pa saktesuar qe ngjyrat (perfshijne Cdo ngjyre) :D dmth edhe e bardha, e zeza dhe "keto" qe ke veshur ti sot jane ngjyra!
      Ti preferon ngjyrat e forta, ok. Po une preferoj ngjyrat pastel dhe te gjitha ngjyrat (sidomosss keto ngjyrat e tokes qe vdes fareee) thjesht si kam qejf ne nuancat neon ose te forta (sic i kam dashur me pare :) Xhaketa ime gurekali te kujton gje ose floket fuksia, po ccizmet bojwqielli? Po kanatjerja (qe meqe ra fjal e ka Kledja :) ?! :P Nuk besoj njeri qe nuk vishet me ngjyra ose nuk i do ngjyrat! sepse seshte e mundur kjo gje. Thjesht disa njerez si pelqejne kombinimet me ngjyra te forta sic i do ti.
      Pra kujdes kur perdor kete fjalen NGJYRA :D

      Delete
    3. Jo moj, jo? :D :P Ne rradhe te pare faleminderit qe saktesove cfare ishin ngjyrat se isha bere 19 vjece (:D) dhe akoma se kisha marre vesh :PPP Ke shume te drejte ne ate qe shkruan, por ashtu si shume fjale te tjera, shpeshehere per ti rene shkurt, flasim ne zhargon apo me shkurtime dhe ngjyrat shpeshhere nenkuptojne ato te ndezurat, te cilat une i preferoj me se shumti. Padyshim qe te gjitheve na ndodh qe te vishemi ne momente te caktuara me ngjyra te ndryshme, megjithate besoj se secili prej nesh identifikohet ne stil nga ajo qe vesh me se shumti dhe nga ajo qe mbizoteron ne garderob. Dhe ne rastin e ngjyrave, nese hap dollapin tim do te gjesh pjesen me te madhe te veshjeve ne ngjyra te ndezura dhe te forta, ndersa nese hap tendin do te gjesh me se shumti ngjyrat pastel (meqe e kam hapur sa e sa here ate tendin :P) Kjo me ben mua nje ylbere dhe "ngjyra - te - forta - dashese", ndersa ty jo :D Ke inat? Plas! :D
      P.S: Meqe ra fjala, kur te e merzitet ajo xhaketa gurkali me thuaj mua se ja kam gjetur vendin :D

      Delete
    4. Ahahahah dua te te kujtoj se kur une bleva xhaketen gurkali, ti bleve xhaketen GRI!! :D uahauahuahau dhe jo sme merzitet ndonjere ajo! Tani eshte dhe Vintage :p
      Dollapit tim si mungojne ndonjehere ngjyrat thjesht e zeza me duket ngjyra me seksi dhe e bardha me shkon shume. Me ylber nuk vishem me prej kohesh prej zgjedhjes dhe ska pse te me vije inat fare :D Nuk me pelqejne kombinimet me shume ngjyra dhe rremuje po nejse se komenti nuk ishte per te folur per veten :P ishte per te saktesuar nje fjale, fjalen ngjyra (i ngelet hatri dhe te tjerave nese si konsideron te tilla ;) ! Te gjithaaaa ngjyrat jane te mrekullueshme! :D

      Delete
  4. Pavaresisht asaj cka na pelqen dhe deshirojme te perserisim vazhdimisht ne pamjen tone, mendoj se ndonjehere duhet te provojme gjera te reja (une e kam filluar eksperimentimin shume me vone sesa duhej per vete).
    Me pelqen fundi, kepucet interesante dhe vetem bluza nuk me duket shume e lidhur me veshjen, ndoshta ngaqe duket sikur nuk rri mire dhe copen e ka me shkelqim (mesa shoh une).
    Duhet te besh dicka per floket sepse te shkojne shume te shtrira dhe te tregojne shume me chic :)

    happyby.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ehhh floket, pika ime e dobet :( I kam shume delikate dhe duke mos i bere asgje e duke i mbajtur me kacurelin tim natyral dhe serish kam probleme, jo me po ti drejtoja per dite. S'kam c'bej tashme jam dorezuar!

      Delete
    2. edhe mua aulon me pelqen veshja pervec kanatjeres ,e cila per mendimin tim ,nuk prshtatet shume as si model dhe as si material.ndersa per floket mendoj se te shkojne shume keshtu,te drejtuara ,ndoshta edhe me onde ne fund.te lutem kuroji pak me shume floket, te sugjeroj te perdoresh dicka profesionale patjeter,dhe ndoshta do ndjesh permiresim,ne menyre absolute jo perdorimin e pjastres ,por ndoshta mund te te rekonandoja edhe ndonej sallon profesional,ku te kurosh floket ,se fundja ,floket jan gjysma e bukurise :)

      Delete
    3. E dashur anonime te falenderoj per shqetesimin qe tregon ndaj flokeve te mi :) Aryseja perse nuk i drejtoj shpesh, eshte pikerisht fakti qe floket e mi jane te dobet dhe te holle, shkak i eksperimenteve, ngjyrave dhe modeleve te shumta qe i kam bere kohe me pare, ne rini :) Keshtu qe, me zgjedhjen time te lire floket prej disa kohesh i mbaj ashtu sic i kam ne origjinal me onde. Mund te ishin dhe extension-at nje zgjidhje, por duke qene se nuk para jam tip extension-ash, vetem ne ndonje rast te vecante, atehere ndihem me komode me modelin dhe gjatesin origjinale te flokeve. Sa per keshillen per te perdorur gjera profesionale, kam perdorur aq shume saq kam pershtypjen qe ti do te lodheshe duke i lexuar. Per sallonet e bukurise ne Shqiperi nuk kam simpati dhe nuk do t'i besoja floket e mi, edhe pse padyshim qe e kam dhe une nje vend ku shkoj here pas here.
      Por nese ti merr vesh nga floket, atehere te sugjeroj te hapesh nje blog dhe pse jo te informohemi te gjithe aty :)

      Delete
  5. me te vertet te shkojne shume shume ,sandalet yll pa le e fundi ,provoje prap neser me keto ngjyra ,

    ReplyDelete
  6. Shume i lezetshem ky outfit! Sandalet fantastike!

    Ada,
    www.justgoshopping.net

    ReplyDelete